Brum brum

Nu sitter jag här i soffan och äter choklad och kollar på nått tråkigt på tv, hm idag har verkligen varit en tråkigdag, bara tråkiga lektioner. Och sen hade ja nån lektion som man tränar uoo sina ig i i 3 timmar:S men tiden gick faktist fortare än jag trott. Sen när jag va hemma och satt och åt så kom jag på en sak, jag ska fan ta körkort:D haha hur härligt skulle det inte vara att ha bil till sommaren. Okej det kanske inte kommer att gå så fort hehe men ja vill inte vara någon som halvsegar, ja vill att när jag väl har börjat med det bli klar oxå och jobba fullt ut. hehe sen gäller det bara att hitta någon bil att köra med^^ kommer nog inte bli sån snygg och ny bil i början menmen, man hittar ju nått snyggare senare hehe^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0