Hemma

Har kommit hem från skolan nu. Sitter  och äter min goda dajmtårta med en magsjuk mamma bredvid mig, kanske inte så smart? Haha men men, har man gjort idag då..höll på missa tåget (som vanligt) så fick köra fort som fan ner till virsbo och gå på tåget där haha det va lite kul. Sen hade jag matte i skolan, tråkigt som vanligt haha sen lunch med pannkakor, asså jag tycker verkligen inte om skolans pannkakor, dom smakar gummi typ . Sedan Så hade jag Svenska då jag redovisade om min kära vän Eveline haha och det gick väl bra. Sen efter det så hade jag engelska och gjorde klart en uppgift som jag låg efter med och det är ju bra..känner mig rätt stolt över mina bedrifter idag faktist haha. Sen skulle jag ha psykologi men vi jobbar hemma istället så jag och tutan drog till krovbyrån som den numera heter och köpte en korv fort som fan sen satte vi oss i tåget haha. På vägen hem så satt ja och anna och pratade om massa minnen från när vi jämt gick till sjön hemma hos henne, konstigt nog händer det alltid massa saker när man drar dit haha. Men längtar tills det blir sommar snart så kan man snart dra dit..Vi satt oxå och planerade lite med ewe om vad vi ska hitta på i sommar..det ska bli tältande festivaler m.m thihi Jag har bestämt att det här ska bli den bästa sommaren på länge;) aja ska looka lite på tv nu, lägger kanske upp någon bild sen på min "outfit" för dagen haha, ja nu så tänker jag härma alla fjortisbloggare hahaXD

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0