Onsdag

Tjena tjena! Har kommit hem från skolan för någon timme sen. Hände inte speciellt mycket idag, hade matte på morgonen och då skulle vi ut och mäta bilars hastighet:S haha gick väl bra men det spårade som vanligt och vi började ta hastigheten på cyklister och tanter och gubbar och hundar haha ^^. Sedan så hade vi svenska men vi jobbade typ ingenting hehe. Jag och Benny satt och dampade sönder och skickade massa fula bilder på massa gubbar haha! Sen höll vi på med något att vi skulle komma på hämska personer haha så vi satt och sökte på massa terroriter . Ja sen slutade vi och gick iväg till någon pizzeria och käkade lite. Tog nån slags kyckling-räksallad haha gott var det^^  Efteråt så sprang vi in på Gina och ja fick gjorde ett impulsköp och köpte ett par brillor för det var så ljust ute för mina ögon haha^^ Ja sen köpte vi glass och åkte tåget hem. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på idag om man ska stanna hemma eller dra till Max eller kanske Ewe, hm ja det visar sig thihi^^
puss puss
Lite sommar just nu skulle inte sitta fel;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! :) Kolla gärna in min egna som jag delar med en kompis



www.emmaochtiffanie.blogg.se

2010-04-14 @ 20:01:14
URL: http://emmaochtiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0