Sitter och chillar

Nu sitter jag här i soffan och chillar framför tv:n. Får veta massa sjuka saker om dom i skolan men det tar ja inte upp här ;) Imorgon så blir det kanske bio för min del med Ewe och får se om vi får med oss någon/några fler hehe. Åh mådde typ skit illa tidigare trodde jag hade fått magsjuka för min brorsa har magsjuka:S Men nu mår jag mycket bättre så det är väl bara min mage som försöker vara rolig eller något. Försöker komma på något roligt att skriva men kommer inte upp så mycket i huvudet just nu. Tyvärr det som är problemet är en dum blondin som tror att hon kan börja blogga som alla andra, nej nu ska vi inte vara sån, jag kan nog säga med ganska stor gissning att jag inte är som andra blondiner. Jag är ju trotts allt en bonde som är galen i rosa
hahahXD Nej då kanske inte bokstavligt talat men bor iallafall inte i stan så då blir man nog lite annorlunda hehe;) Nej då nu ska jag inte gå förlångt...jag är väl en vanlig unge som alla andra som skaffat blogg för att fördriva tiden med något hehe;D
Ha det så bra nu
Puss puss
En vacker skolbild;)
En vacker skolbild;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0