Trött

Gud vad trött man får vara hahaXD sov knappt någonting inatt la mig runt 2 och vaknade kl 6 liksom? Haha gud var väldigt jobbigt att vakna i morse kan jag säga hehe. Jag och carro fick en idé och åkte ut till skogen idag hahaXD Jag sprang runt och tog massor av kort i det fina solskenet, åh blir så glad när solen lyser älskar verkligen det här vädret så härligt och tänk om bara någon månad så kan man gå runt i shorts ute typ, åh man vill bara slänga på sig massa sommarkläder när man ska till skolan, haha men det är det nog för kallt för en:P^^ älskar vädret verkligen:D
Sitter just nu ock letar klänning till skolavslutning, eftersom jag går på en rätt liten skola så blir det inte så mycket "avslutning" när jag slutar utan nån kommer typ babbla sen får man gå, men man vill ju ändå vara lite fin, så man kan ha nått fint men inte överdrivet^^

Sjukt fin men lite överdriven, passar bättre som studentklänning.


Cool klänning, men överdriven? Kanske inte.



Typ någonting sånhär kanske man kan ha, nått lätt men ändå sött, inte nu för att den här var så superfin men den principen iallafall.


Dom här kläderna finns på en sidan som heter Eliteladies.se Ibland har dom inget fint alls men man kan även hitta söta saker ibland=)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0