Chiiips

Hejhej! idag har jag varit i skolan som vanligt, hade engelska först med en riiiiiktigt rolig lärare;) nej inte min typ av lärare direkt, sen kom äntligen ewe med min mobil eftersom hon försov sig som vanligt haha. Sen var det musik lektion med min gitarrlärare som ja tydligen fått i gehör nu, tyckte synd om  han för ingen lyssnade när han försökte lära oss nått ^^. Sedan så var det dags för mat och det blev donken som vanligt sen hade jag samhäll och det dög väl sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här och skriver och vill ha mina chips och funderar på om jag ska med till västerås eller inte, kanske lite onödigt om jag redan varit i skolan, får se hur det blir, tror ja stannar hemma vill bara ta det lugnt och mysa framför tvn typ. skriver senare när jag får lust hahhaXD puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0