Farmor

Tjobbo!  idag är det söndag...och jag HATAR söndagar-.- för det är typ bara som en väntan till att skolan ska börja.. och dessutom så börjar jag halv 9 imorgon och det betyder att jag måste gå upp halv 6 för att ha matte och sedan ha hål i miljoner år buhu:'(

Sitter som vanligt och funderar på vad man ska ha på sig imorgon, men tror jag vet, typ stor t-shirt och jeansleggins och mina nya varma skor^^ dom är så söta. Känns lite jobbigt att klä upp sig så mycket, men det är bara
en grej jag har, typ första tiden i skolan så vill man se fin ut , men kanske nästa vecka så kan man nog börja gå i myskläder, gud älskar myskläder så skönt.

Sitter och funderar, jag vill ändra mitt utseénde på nått sett, har alltid varit en sån som tröttnar på hur jag ser ut om jag ser likadan ut förlänge. Vill inte ändra hårfärg för jag passar bäst i blont och skulle bara ångra mig, men vad ska jag annars göra? Ändra klädstil kan jag ju inte bara göra helt plötsligt, jaja min tatuering kommer göra en liten skillnad iallafall, men det återstå att se när jag ska göra den. Kanske ska pierca sönder hela ansiktet så jag ser annorlunda ut hö hö hö. Nej men en ny frisyr kanske piffar upp det hela, men är inte så fantasifull hahaXD





Vad skulle man kunna ändra på mig? :S



Kommentarer
Postat av: beyblades stefan

ändra på allt!!!!!!!!

2010-08-30 @ 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0