Hungrig

Börjar faktist att bli lite hungrig, menmen får vänta till mamma och pappa kommer hem då får jag sallad från donken gott gott;) sitter just nu och kollar på vänner på tvn, finns typ inget alls bra på tvn men det duger, och imorgon är det upp tidigt som vanligt igen-.- kommer seriöst att dö om man måste gå upp kl halv 6 varje morgon, gillade mitt förra schema då vi hade sovmorgon varje dag thihi. får lust att tända ett par ljus och mysa i soffan , älskar lukten av ljus, det är så juligt^^ aja här har ni en bild från mig idag som min "halva" outfit syns på heheXD






en vanlig svart tröja från hm,
och en grå halsduk från halens ,ääälskar den,
sett ett par mjukisar som ja inte kommer ihåg vart ja köpt dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0