Kort dag

Hejsanhejsan! sitter hemma nu, kom hem kl 1, hade matte i 10 min idag. Sen skulle inte våran nästa lektion börja fören kl 1 men ewe va trött så hon ville hem och jag orkade verkligen inte gå på den lektionen så jag stack med, för det håller fortfarande på nu?:S det smällen får man ta imorgon.

Iallafall så sitter jag nu vid datan och lyssnar på musik och myser;) Ända problemet är bara att ewe har min mobil:( och jag vill verkligen ha den just nu:( Får lov att åka till ewe sen och hämta den.

Har egentligen inte så mycket att säga funderar på vad jag ska äta till mat haha tänker jämt på mat jaja här har ni en väldigt "seriös" och sommrig bild som gör att jag verkligen inte vill att sommaren ska försvinna "buhu"





Men samtidigt så ska det bli väldigt mysigt med höst, tänk alla nya varma fina kläder man kan använda, har redan köpt in massa höstkläder. Komma hem om dagarna och tända massa ljus och göra var choklad höhö och sånt, det blir nog faktist mysigt, men vad som inte är mysigt är mitt schema, men det får man stå ut med bara till höstlovet så^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0