tjo

jag vet att jag är vääääääldigt duktig på att uppdatera, men nu när man haft sommarlov så har jag faktist inte haft tid alls, men men det blir ändring på det nu (hoppas ja!?) hehe så när skolan börjar så ska jag börja uppdatera med massa outfits varje dag hehe (om jag inte håller på missar bussen som vanligt:/) och sen måste jag börja gå upp så jag har en och en halv timme på mig och inte bara en timme, så man faktist hinner fixa sig utan att se ut som skit. men får väl se hur det blir, ska faktist bli lite skönt att komma till skolan igen, så man kan få börja fixa sig igen varje dag och träffa folk och så, fast man måste gå upp tidigt på mornarna-.- men men det är bara 2 år kvar, då kan man väl stå ut hahaXD



Så kan vi avsluta med en bild från norge hehe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0