Varför?

Okej nu är det så att jag ska sova snart...eller iallafall försöka sova, har alltid svårt att sova på söndagar hehe men jag vaknade faktist kl 9 imorse av att jag var så kissnödig så jag dog, värt att veta höhö;)

Försöker komma på någon bra metod som gör att jag blir trött, alla mina kalle pocket och tidningar har jag redan läst om typ 100 gånger. Får väl börja läsa bok, men tycker verkligen att det är supertråkigt, fast om jag hittar en intressant bok så lär det ju gå.

Nu kom en av våra kattungar och hängde i mitt ben, gjorde liiite ont, och det går inte så bra att skriva för hon gå på mitt tangentbord hela tiden hahaXD Aja nu bär det av till sängen och försöka sova

Godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0