Day 1 , om mig

Gillar egentligen inte att skriva sånhär om mig själv men men hehe, here you go:

Jag heter Camilla, (kallas Mulle av vissa) och är 18 år. Jag går på it musik multimedia andra året. Och skolan för mig är verkligen inte kärlek, jag haaaatar verkligen skola! Det som är bra är musiken. Har alltid gillat musik och hålla på med musik. Älskar att sjunga och springer jämt runt och sjunger :( vilket folk hemma tycker är rätt drygt ibland hehe) Gillar även att spela piano med spelar endast på gehör för har aldrig lärt mig noter, känner inget behov av det heller för ja känner att mitt gehör är tillräckligt bra för att skippa noter.

Så mina intressen är ju musik och vara med min söta Max<3 som jag varit tillsammans med 2 och ett halvt är och firade precis 2 år som förlovade här om dagen. Vi träffades igenom sommarjobb, vi jobbade på en kyrkogård, höhö rätt romantiskt va;) hehe.

Gillar även att vara med vänner på fritiden tex Ewe som jag rätt ofta umgås med. Vi har känt varandra sen vi var ca 4 år? Så vi är uppväxta tillsammans, jag hoppade av ett år på min skola och började om igen med ewe året efter på en annan skola, Kände att linjen jag valde först inte riktigt passade mig.

Jag är även väldigt utseéndefixerad, inte på killar utan mig själv. Jag är rätt hård mot mig själv ibland , inte ofta jag känner mig fullt nöjd, känner alltid att det är fel på håret eller sminket eller kläderna haha. Jag älskar verkligen kläder och köpa nya och göra sig fin varje dag, om jag känner mig ful en dag så vill jag knappt gå till skolan för jag känner mig så himla ful.

Mitt självförtroende sänks rätt mycket när jag inte gjort mig fin pågrund av att jag bara går och tänker på att jag är ful då och att andra måste tycka det. När jag däremot är tillfixad och så, så har jag mycket självförtoende och vet att jag ser okej ut och att inte folk tänker att jag är värsta fulapan (haha fast vissa kanske gör det med fuck dem heheXD)

Så ja är rätt hård mot mig själv, men mitt största intresse är mig själv, eller inte så jag menar utan att hadla kläder och fixa med håret och grejer, det jag lägger ner pengar på är bara på mig själv för att det är det jag bryr mig om:S Kanske låter lite själviskt men inte lätt att förklara det genom att skriva. Och jag anser inte att man är fjortis bara för att man bryr sig om sitt utseénde.


Jag är även väldigt intresserad av tatueringar. Ska göra min första snart, vet inte riktigt när det blir, men nån gång nu i vinter iallafall. Kommer bli en text ifrån ett spel jag var galen i när jag var liten, så det blir som en barndomsgrej.  Btw inte många som vet men jag älskar tvspel. Har växt upp med alla dem gamla spelkonsolerna från nintendo så det gjorde mig till en riktigt spelnörd hehe^^

Sen är jag en person som verkligen tänker för mycket:O om man ska göra nått typ inte vet jag vad som helst, så tänker jag på det jättelänge ur massa olika vinklar inte stället för att bara skita i konsekvenser och bara göra det haha, det är rätt jobbigtXD

Vet inte riktigt vad jag mer ska säga, Om ni vill veta nå mer så fråga bara för vet inte riktigt vad jag mer ska berätta hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0