Hejhej

Sitter och tuggar på en mintklubba, den är god. Är lite smått uttråkad, funderar på vad man ska hitta på.

Idag så försov jag mig. Sen när jag skulle iväg med 8 tåget istället så gick inte våran jävla bil igång för det var 20- ute-.- Så fick stanna hemma, men jag hade bara en lektion så det gjorde kanske inte så jättemycket.

Funderar på vad man ska köpa i julklapp till alla, har verkligen inte mycket pengar så får se hur jag delar upp det. Imorgon så har jag iallafall sovmorgon och det är skönt.

Åh har lust att färga håret typ svart, men vet inte om jag vågar, känns som man bara kommer ångra sig:S vet inte riktigt än..

nästa lördag så är det lussekupen och det ska jag nog gå på, kul att se massa människor man inte träffat på jättelänge.

Nu kom jag på vad jag ska göra, ska nog måla mina naglar, det är bra tidsfördriv.

Blev lite olika blandningar här haha men jag skriver bara ner det jag tänker på hehe^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0