Julafton

Jag idag är det julafton, så god jul alla människor! Fast känns stört att säga det nu eftersom den är slut om mindre än en timme haha.

Ligger iaf just nu i sängen måste typ sova om man ska orka gå upp på julotta, så  måste upp runt typ 45 nått sånt? Aja får se när mamma väcker mig haha.

jaa vad har man gjort idag, gått upp ätit frukost, typ sprungit runt och färgat håret och fixat håret sen kollat på julkalle samtidigt som man byter kläder. Sen drog man till kyrkan och så sjöng vi höhö. Sen kom man hem och åt julmat, men jag kunde typ inte äta av nån skum anledning:S blev typ jätteillamående so jag trodde ju att ja höll på att få magsjuka som vanligt hahaha. Aa sen efter det så kom tomten (jag) och alla ungar fick packet sen stack tomten och vi delade ut resten av alla grejer. Jag fick typ lite smått och gott. Önskade mig inte nått speciellt så fick mest typ massor av kläder smink hårgrejer massagegrej nagelmaskin nått och andra grejer höhö.

Sen typ så gick jag upp och satte på mig min nya pjamas (stavning?) och nu ligger jag här i sängen^^

Får se om jag ska försöka sova nu, är faktist lite trött så det ska inte va nå problem, fuck va sugen jag
blev på kina mat, kinamat någondag nån? hehehe.


Jag idag och en tröja jag fick i julklapp^^





aa vet rätt "normala" miner men men haha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0