Lördag

Ligger nu i sängen, med en töntMax bredvid mig som bara håller på med hans fula iphone hela tiden, och han har inte gått upp än:O

Aja börjar bli hungrig nu, men vet inte vad vi ska äta:/ Antingen potatisgratäng med chickenbits och friterade räkor, eller fish and chips:S Blir svårt det här;) hahaha

Igår så va jag i skolan iaf, vi hade sovmorgon så vi skulle ta 11tåget med det var ju inställt som vanligt så vi fick åka taxi till västerås haha men det va skönt. Sen hade vi svenska och jag gjorde klart en hel uppgift:O shit asså hehe. Sen hade jag samhäll och där jobbade jag faktist lite men inte fullt så mycket.

Sen hade vi ingen el för den va inställd wohoo;) så min syrra kom och hämta mig och Ewe och så åkte vi till Erikslund och gick in i lite affärer.

Några kort från när vi handla^^
Btw vist tar min mobil bra kort:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH! våran maskot .. FOREVER <3haha

2010-12-04 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0