music

Hejhej! Sitter och tankar hem lite låtar, har legat i sängen och lyssnat på massa låtar jag älska när jag va liten^^ Haha jag kanske hade lite annorlunda musiksmak jag älskade hårdrock haha, så som helloween, gammaray, blind guardian m.m.

Hahaha en av mina första farorit låtar jag hade när jag var runt 4 tror jag var en hårdrockslåt haha som hette "Do I remember a life?" Men det var väl för att min storebrorsa lyssnade på sånt och då visade ju han det för mig som gjorde att jag oxå började lyssna på det.

Förstår inte varför jag slutat lyssna på det haha tycker det är mycket bättre än musiken jag lyssnar på nu.

Här är iallafall en av mina favoriter med Helloween^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0