Navelpiercing

Sitter och kollar på navelpiercingar, funderar på att beställa, Har ju fortfarande inte bytt ut min piercing så känns som att det är dags nu. Men det är svårt för mig att hitta nått smycke för ja måste ha titan stav eller 24 karats guld annars så finns det nickel i det och jag är typ supernickelalergiker haha. Men här är ett par fina jag hitta^^
Blå blomma -Titan - piercing till navel omvänd
Åh så jävla fin:D
Hjärta med rosa blommor -Titan -piercing till navel
Rosa och söt:)
Rosa blommor -Titan -piercing till navel omvänd
Den va oxå väldigt fin:)

Jag gillar när dem är långa, ju mer hänge ju bättre! Gillar även stora som syns mycket:) har aldrig gillat små smycken som inte syns som bara ska vara en "fin liten detalj" hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0