Snön den faller ner över stan

Okej jag har blivit irriterad på alla som klagar över snön men nu måste jag tyvärr lämna en åsikt. Vist jag gillar snö tycker det är jättemysigt nu när det är snö så sitter man inne och värmer sig och ser snöflingor sakta falla utanför.  MEN det är ok om det är typ få se nu kanske 7 minusgrader som högst, skulle duga för mig , inte 20- som det var i morse när jag gick upp.

Det är alldeles för kallt, det spelar ingen roll vad jag tar på mig så håller jag ändå på att frysa arslet av mig. Det dryga är oxå att man kan inte ha nå snygga kläder. Måste typ springa runt med stickade tröjor och min fula jacka jag köpte, eller ful och ful, den ser bara bra ut om jag har strumpbyxor till, annars så ser det ut som jag har termobrallor och ska ut på värsta skidresan.

Men jag gillar min svarta kappa men den är för kall och då måste man ha på sig värsta superkläderna under. Vilka bekymmer man har haha. Undra om jag ska köpa en till supervarm jacka så jag kan se bra ut och inte frysa hehe, skulle vara perfekt.

Men man kan ju alltid kombinera det med tjock halsduk vantar och mössa, men mössa förstör oftast håret:(

Ne jag trivs bäst på sommaren, när det är varm ute och solen lyser och det blir aldrig så himla svart som på vintern.
Jag är verkligen ett sommar barn, kanske för att jag är född på sommaren? haha ne då!

Aja ska sluta klaga nu och kanske sova, har sovmorgon men ska upp 10 så kanske ska lägga mig då iaf haha.
Norge är sommar enligt mig






Och klaga inte jag gillar färgstarka bilder haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0