Tjuuu

Sitter och kollar på en dokumentär om tsunamin. Snacka om att det var hemskt, känns nästan som att kolla på en skräckfilm för det är obehagligt för man vet att det har hänt. Mår lite illa:S och som vanligt så tror jag att jag fått magsjuka men jag vet att jag inte har det, men min hjärna försöker lura mig och då ökar min puls och jag får panik haha. Men nu börjar det kännas bättre:) Imorgon så blir det kina med älsklingen och ewe, och kanske tutan vet inte om hon ska med eller inte. Sen så tar jag med mig min älskade älskling med mig hem och myser med han ett par dar =) kommer bli mysigt:)<3



Btw kom på varför jag mår illa, dem snörar så himla mycket på tvn att jag blir helt snurrig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0