Uppesittarkväll

Hej alla människor! Sitter och gosar med lille per kött prutt! hahahaha En riktigt söt och gullig liten misse. Idag så har jag varit i Fagersta för sov hos max igår.

Så var jag till banken och fixade internetkonto så man kan handla på internet höhö^^ Sen har jag hjälpt mamma slå in massor med julklappar, sen fixat med mammas och pappas grej som är lite mer jobb att göra hehe.

sen har vi åkt och firat Nettan som fyllde idag^^ Och alla ungar ville kolla om på vår film som jag ewe o alice gjorde om och om igen haha. Och nu sitter jag här och ska  upp och fortsätt fixa min grej och sen äta ostbricka och spela bingolotto^^

Så hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0