tjo

Nu ligger jag i sängen och är trött, funderar på om ja ska börja läsa kalle snart för att bli trött ( en grej jag alltid gör innan ja ska somna.) Fryser gör jag med, men det är väl för att mitt hår fortfarande är blöt eftersom ja färgade det för ett tag sen. Så nu ser mitt hår nästar vit ut, blev tvungen eftersom ja blev helt grå av mitt silverschampo-.- och mitt löshår blev helt lila som inte gick bort, så ja färgade det med, men det är fortfarande lite lilafläckar kvar..hoppas dom inte syns allt för mycket. Jag förstår inte vad jag gjorde om jag hade det för länge i elelr om mitt hår var för mörkt eller någonting:S hm får söka fakta på internet hahaXD Ne nu blir det nog kalle för min del, borde ju sova snart.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0