trött

Tjuu, sitter nu i soffan o kollar på tv. Mår illa och är rädd att ja håller på att få magsjuka:S asså jag tror jag har fobi för det, alltså en riktig fobi, det kan hända att ja är rädd att få magsjuka varje dag nästan, får panik så fort jag mår illa:( men tror inte det är det, må lite bättre nu har väl bara ätit för mycket thihi^^ börjar känas bättre typ sköööööööönt! ska nog inte äta mer idag haha vill verkligen inte riskera någonting. Nu ska ja fortsätta att kolla på tv och får se om jag ska göra någonting annat sen. Åh går inte äns att förklara hur mycket jag saknar min Max:( Eftersom hanåkte hem idag:( Tur han kommer imorgon igen♥ Klarar mig inte utan honom. Han är mitt liv mitt allt, vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom. Vissa säger ju att kärleken "försvagas" lite efter en lång stund, men det gör dert verkligen inte för mig. Jag vill absolut aldrig lämna min älskling för han är det bästa som hänt mig och hoppas han förstår det oxå♥ Hehe aja nu ska ja kolla lite på tv.;D


För varje slag 
mitt hjärta slår, 
Så hoppas jag 
att du förstår. 
Att varje slag, 
det slår för dig. 
Tack för att du 
finns hos mig. 

Du lärde mig le
åt allt svårt, 
Du finns vid min sida
när livet är hårt. 
Du vet att du 
betyder allt för mig, 
Jag skulle aldrig kunna 
leva utan dig.

Tack för att du finns 
och lyser upp min dag. 
Hoppas det alltid kommer vara vi! 
Jag älskar dej älskling♥

Min söta älskling<33

Kommentarer
Postat av: Max

Älskar dig älskling<3 du är så söt du <3

2010-05-23 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0