åäö

Hej alla glada barn och pms barn:D

Sitter här vid datorn och skriver lite på min histora höhö. Men mitt huvud dunkar sönder och hela min kropp kokar upp fast jag fryser så funderar på att sova snart, måste nog ta en ipren innan jag lägger mig om ja ska kunna sova, kan aldrig sova när jag har feber för min kropp gör så ont "suck"-.-

Iaf, idag har jag inte gjort någonting förutom att settat vid tvn och kollat på datan. Men pappa kom med ett par höga strumpor till mig som jag hade beställt och mamma gav mig nya luddiga strumpor så ja blev lite gladare^^

Kan medela att jag saknar mig älskling sjuuukt mycket:( Den lilla tönten är i Göteborg så kan inte snacka med han-.- Måste nog fylla på mobilen så jag kan börja smsa igen, känns inte bra att inte ha kontakt med omvärlden:O

Ja...vad ska man mer säga? Har börjat funderat på vad jag vill ha i julklapp, men kommer inte på nått, finns typ inget jag vill ha haha, eller jo en resa utomland skulle kanske sitta fint:D

Aja nog nu. Så får alla glada och sura sova så gott;);) god natt<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0