Choklad

sitter och käkar aladdinchoklad^^ och snackar med ewe som snackat med nån tönt hahaa. Aja idag va jag i skolan och hade eng musik videoproduktion och gympa men skippa med för hade inte gympakläder.

Sen kom jag hem och åt pannkakor med glass och sirap mums^^ Sen har jag typ frysit ihjäl resten av dan, även om det är varmt inne så är det så jävla kallt så jag tror jag dör:O blev sugen på chickenbits, undra om jag ska ta och göra några hehe;)

En rätt obefinterlig grej jag tänk på, på morgonen när man fixar sig så ser man typ bra ut och är nöjd, men sen nästa gång man kollar i en spegel typ i skolan.....fy fan asså, men idag såg jag ful ut redan från start så då är det en annan grej haha. Men lite störigt är det.

Nu ska jag nog göra chickenbits hehe.

Some old pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0