Evelines house

Sitter här hemma hos eveline med Tutan oxå.

Vi har spelat schack hela kvällen höhö kanske inte kul för ewe som tittade på med jag och Tutan spelade på iaf, väckte många minnen från mariaskolan;) har inte spelat på hundra år haha^^ Känner mig lite nördig just nu .

Vill spela monopol med det får vi inte för eveline:( bara för att hon är trög och inte kan:( hahaha. Just nu sitter vi i rummet och chillar.

Ewe håller på med sitt hår och Tutan sitter i sängen och glor. Får se vad vi hitta på mer idag, vi kollade även på Harry potter tidigare hahaha, har varit en riktig töntdag idag känns det som hehe. Nu ska jag vara social och hämta min choklad.

Hej så länge^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0