God morgon

Fast för mig var det inte en så god morgon, Jag gick upp i morse och mådde typ lite småilla, men strunta i det och fixa mig jättesnabbt för ja inte mådde nå vidare.

Sen satte jag mig i soffa och försökte äta en banan för det skulle bli bättre, men då mådde jag så himla illa så jag trodde jag skulle spy, så sprang in på toan:( Fast nu mår ja lite bättre, kan tillochmed äta haha, måste vara väldigt intressant att veta...

Får se om det blir skola imorgon eller inte, skulle nästan vilja det eftersom ja inte varit i skolan på länge och har nog missat en del. Men idag händer det nog inge mycket, kommer sitta mest vid datan och ta det lugnt.

Föresten idag är det 39dagar kvar till julafton=) Åh längtar så himla mycket jul^^ Det är så mysigt när det snöar ute nu, även om det är plusgrader så kommer det bli slask menmen haha.

Åh jag vill pynta och gå runt i affärer som är pyntade och baka julgrejer haha^^ tänk va fränt det skulle vara att åka till USA över jul? Dem är ju helt julgalna med typ tomtar i gallerior och grejer.

Aja nu har jag inget mer att säga, tänker beställa hem lite julgrejer kanske;) hehe



santa-claus.jpg (300×336)


Åh mysigt=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0