God morgon

Eller aa klockan är halv 2 så det är kanske god middag! Sitter och kollar på mtv som vanligt. Inatt så drar vi iväg till Ullared^^

Vi åker hemifrån halv 2 så jag måste typ gå upp klockan halv 1:O. Får se om jag äns kommer lyckas somna, men kommer bli svårt med tanke på att ja sov till 10 i morse fast det är rätt tidigt haha men kommer ju ha ewe bredvid mig i sängen så jag tror inte att det kommer bli lätt att sova höhö.

Funderar på hur jag ska ha håret och kläderna när man ska shoppa en hel dag, hmm.. Funderar på om jag ska ha mina stövlar med klack, ni kanske tycker det låter stört att gå i högklackat en hel dag men jag måste annars kommer jag få så himla ont i ryggen så jag har inget val, sen kanske ett par strumpbyxor ett långt linne och min skoltröja, den är varm och gosig och bekväm att ha på sig thihi.

Funderar på hur jag ska ha håret, hm om man ska ha lockar eller rakt haha. Vill nog locka eftersom då ser man lite extra fin ut i håret när kläderna inte e så fina haha. Lättare att sätta i det i håret på morgonen då.

Nu ska jag typ, leta upp skivor att ha i bilen, sen typ städa till mitt rum lite. Skriver sen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0