Klääääder

Hej kära blogg eller va man ska säga. Har ett litet problem, har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon:S  Asså vill typ ha en svart stickad tröja men typ tjockkragen, men det blir tråkigt med svarta strumpbyxor då för då bllir allt svart men, har annars ett par rosa men det känns lixom inte snyggt:/

Haha problem man har haha. Fast nu såg ja att den inte äns låg i garderoben så nu sket det sig-.- Fan ska ja nu hitta:O Typ shorta och nått:S Eller man kanske kan ha långt linne, shorta och tjocka strumpbyxor sen lårhöga stövlar? Lät dugligt men ändå tråkigt, alla mina käder e tråkiga haha.

Ska väl gå och rota i den andra garderoben om det finns nått där annars så får jag väl ta shorta och det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0