Laserturken?

Åh jag dör av mätthet, mosade i mig pommes och friterad kyckling, usch för gott så man inte kan sluta haha^^

Kolla precis på "laserturken" som är så himla populär nu, och seriöst så förstår jag verkligen inte varför den är så speciell.
Tyckte den va tråkig, skrattade ingenting...aa vist han pratar lite dålig svenska ska det va det roliga eller? Ne den sög iallafall, inte min humor!

Nu sitter jag iallafall och kollar på tv. Är själv hemma med sander för mamma o pappa är på middag i Fagersta. Vet inte nått speciellt ja ska göra idag, blir väl att bara sitta framför tvn hela kvällen haha, fast är sugen på att prova nån ny frisyr, hm kanske ska göra det?

Har iallafall sovmorgon så behöver inte bry mig om jag blir uppe halva natten hehe^^ Imorgon efter skola så blir det att åka direkt hem till min sötis<3 Får se vad vi kommer hitta på.

Ska fortsätta kolla på vänner nu, skriver sen

pussssssssssss



Fast den här bilden va rätt kul haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0