Singing

En grej som faktist verkligen störs på hos mig själv, det är min jävla röst haha. Men liksom när jag pratar, jag låter som en jävla kille, har verkligen mörkröst för att vara tjej och det är inte superkul.

När folk ringer hem till mig så vet dem inte om det är jag eller min brorsa som svarar och han är i målbrottet:O Min röst passar verkligen inte ihop med mitt utseénde...

Därför jag ogillar att prata inför massa människor tex en redovisning för klassen, för jag låter så himla mörk på rösten, usch skäms ibland är jag pratar med nya människor att dem typ ska tänka ; men gud hon låter som en kille. Asså det är ju inte direkt nått som hindrar min när jag pratar med nya men ibland så blir det att jag tänker på det.

Det roliga är ju att jag har en basröst så jag kan sjunga som en manlig operasångare, vet inte om jag ska ta det som en dålig eller bra grej haha!? Lite

skumt inlägg kanske haha men satt och tänkte på det när jag och min brorsa snacka med varandra att vi låter rätt lika höhö

11s12-TITO-217_jpg_513494b.jpg (210×402)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0