Skola

God morgon, nu sitter jag och "läser" en engelska bok hehe. Är rätt trött idag. Men bennys "trevliga" videor gör så man blir för äcklad för att kunna sova hahaha.

Min mage kurra precis, kul va^^ Är mycket hungrig, det är lax i skolan idag:D men det är bara jag som vill äta det:( aja får se hur det blir, inte fel med donken heller haha.

Kommer säkert stanna kvar i skolan jättelänge idag:( vi har nå jävla uppsamlingsgrejs:S Så allt man har typ igvarning i kommer man få jobba med. Kommer inte få komma hem fören inatt-.-

Sen blir det hem och pussa på min älskling iallafall^^ Imorgon så ska ja och älsklingen till Fagersta och göra ärenden...lite nervös på resultatet:( Sen blir det nog kina efter, gott:D

Aja nu ska jag fortsätta äta. Dör av hunger och vill ha lax nu! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0