Söndag

Nu är det söndag igen, har varit en ok söndag faktist, var hemma hos Maxen sedan så kom mamma och min syrra och hämtade mig drog vi till hembyggdgården och tittade runt där inne hehe, mysigt med alla julgrejer^^

Sen gick vi faktist i kyrkan haha, men jag ville med för jag ville sjunga thihi. Sen kom jag hem och gjorde pommes med kycklingboritos, mums mycket gott var det;)

Sen satt jag och Sander och spelade gamla superness spel hehe, tycker det är askul^^ men nu sitter jag här vid datan och chillar och sitter och lyssnar på musik och sjunger. Tror jag ska dra och spela lite mer snart hehe, det var så roligt speciellt Super mario world^^

Fast jag suger men det spelar ju ingen roll haha.

Fast tror jag ska gå och hämta min knäckklubba jag köpte på hembyggdsgården hehe, mmm tycker verkligen det är jättegott:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0