The Future?

Brukar ibland, ( eller kanske rätt ofta) tänka på framtiden, vad det kommer bli av mig när man blir stor/äldre? Kommer man lyckas eller kommer man bara bli en medelmåtta som har ett ok bra betalt jobb och bo i en 3 någonstans?

Eller kommer man verkligen att lyckas och bli något stort? Själv så vill jag ju bli något stort, vet inte vad men att jag verkligen lyckas med någoting, så jag sedan när jag är gammal kan vara nöjd med mitt liv och det jag har åstakommit.

Brukar även väldigt ofta tänka på mig och Max och hur det kommer vara för oss. Jag kan ju aldrig veta om vi kommer att hålla ihop för evigt, Men jag hoppas på det och har det på känn att vi alltid kommer vara med varandra. Nog kommer vi problem senare hur vi ska bo, vi har väldigt olika åsikter om vart vi vill bo någonstans, men det måste man ju kunna fixa på något sätt om man verkligen älskar varandra, han är min borttappade pusselbit som jag har hittat så nog kommer vi kunna fixa det tillsammans<333

En annan grej jag tänkt på, ungar...just nu känns det som att jag absolut inte vill ha det, vet inte om jag någonsin kommer ändra åsikt, kommer väl säkert göra det när man blir äldre kanske. Fast det skulle ändå vara tråkigt om man aldrig fick någon unge, då skulle man aldrig få en avkomma efter sig själv hahahaXD Känns inte som att jag är kapabel till att ha ett barn, är alldeles för ego och tänkte mest bara på mig själv, så jag ska nog inte ha ett barn, iaf inte nu!

Men sen då? Ska man bara leva sen med att jobba gå hem och ta hand och sitt barn och sen jobba igen? haha Vet att det  inte är precis så men i helhet så är det ju ungefär så. Känns som att livet går ut på att arbeta, att skolan är typ en upplärningsgrej tills man kan jobba så man kan göra det resten av livet...Haha snacka det låter dystert, men sen beror det ju oxå på en själv hur man vill att livet ska vara om det bara ska gå ut på jobb eller om man vill göra tvärt emot hur samhället fungerar?

Haha har många tankar i mitt huvud. Kanske bäst att bara sluta att tänka på sånt och koncentrera mig på min nutid. Är inte lätt att vara ett "barn" ibland haha^^



Naaaw lite gulligt skulle det vara;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0