Things

Saker jag köpte igår:


Julkalendrar thihi^^



Sånt där skydd man har på datan



Mina coola hörlurar



Dem ser ut som gamla mikrofoner på sidorna^^



Strumpbyxor och knähöga strumpor.


Min nya vinterjacka



Lite suddig bild menmen



Den är varm och skön iallafall



Nån t-shirt men den va ful i armarna-.- men bara att dölja med en tröja över haha



Inte så snygga men skiiitsköna mjukisar


Inte mycket smink, den avdelningen varfull med folk så blev bara detta.



En klocka.



Gillar färgen



En tomte jag köpte åt mamma



Och en väckarklocka åt pappa höhö



Hårsprej



Och sen lite godis höhöhöhö


Sen var det typ inget mer, köpte inte så supermycket grejer mot vad jag brukar göra men köpte lite grejer iallafall haha, nu ska ja fortsätta jakten på halloween kostym, blir troligtvis 80tals typ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0