tjotjo

Sitter och kollar på tv som vanligt. vi kom hem typ runt 11 igår så det var inte så supersent, men jag hade inte sovit på 2 dygn så jag somna rätt fort när ja la mig i sängen^^

Kan tipsa alla om att inte åka till Ullared när det är lov, var så jääävla mycket folk, trodde jag skulle bli knäpp hahaha.

Men fick ju med mig lite saker hem iallafall tex en jacka snygga hörlurar, maaassa godis haha och andra grejer, kan ta kort på det sen och lägga upp.

Idag ska jag inte göra så mycket, trodde det var halloweenfest idag men det var tydligen imorgon så vet inte vad man ska hitta på idag. får väl mest ta det lugnt idag, är typ fortfarande trött fast ja gick upp 1.

Nu ska jag fortsätta att njuta av lovet så länge det varar:( fan kortaste och sämsta lovet jag varit med om haha.

Ska söka på lite halloween om vad man kan vara utklädd till kan lägga in mina förslag senare.

Ha en trevlig fredag^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0