Tjotjo

Tog precis ut mina muffins ur ungen och brände mig, aoutsch=(

Hehe men har iallafall gjort segmuffins tror jag det hette, är otroligt godissugen så ska bli lite gott med det nu;)

Idag har jag inte gjort mycket förutom att sitta hemma hos ewe hela dagen eftersom ingen kunde hämta mig haha. Så vi har suttit och kollar på mtv hela dagen. Funderar på vad jag ska hitta på härnäst.

Ska väl typ smocka i mig muffins och kolla på tv, fast det är typ bara skit-.- Aja får väl försöka hitta nått roligt, inte så lätt för mig att vara själv, tycker inte om att vara det:( Synd att man måste vara det då när folk inte vill vara med en, känns faktist lite sådär...

Aja ska provsmaka en muffins nu, bara den inte är för varm, skriver sen om jag får lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0