Farmor

Hej alla glada och mindre glada, idag tänke ja: ja men idag så ska jag ta extra mycket kort så ja har nått att lägga in på bloggen sen, men nu kom ja på att datasladden är nere så det sket sig.

Iaf ligger i sängen nu, och ska snart läsa som vanligt, får se hur många sidor ja hinner för jag håller på dör av sömnlöshet hhaha känns inte så bra att man sovit i mindre än 3 timmar inatt^^

Idag har jag painat mig igenom skolan, han liksom typ käkat av en bit av min skind i torsdas (och ni kan ju gissa hur skönt det är) och nu har ja helt plötsligt fått 2 BLÅSOR på såret???:O liksom hallå vem är det som är emot mig ??

haha så det verkar typ ändå upp i skallen och hela min högra sida av ansiktet hehe lyckat, och inte nog med det, tror ja har feber nu oxå,  har ont i huvet och ansiktet hettar sönder. Haha hoppas det håller sig till imorgon för då slipper man skola^^ fast kom på att vi ska till västerås imorgon efter det och köpa grejor till mitt rum så då går det ju inge bra:S

aja nog om mitt klagande ska läsa nu hörs imorgon pupp hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0