Fredag

Har inte bloggat på ett par dar, har legat hemma och haft feber så det har inte blivit av, Men är bättre nu så jag kunde ta mig till Max iallafall^^ Fast jag fryser så himla mycket och det hättar om mitt ansikte...kanske blir sjuk igen-.-

Aja men nu är det helg och det betyder inte mycket bloggande haha, fast måste åka hem från Max imorgon eftersom har ska på krogen:( Men det är kanske lika bra för vi ska göra klart mitt rum nu i helgen, ska bli skönt att ÄNTLIGEN bli klar med det, inte så kul att ligga på en säng mitt i rummet och bara glo på kvällarna aa fast jag ska aldrig säga säkert att det blir gjort för det säger jag ofta att det ska bli klart hela tiden haha .

Inte så intressanta grejer jag skriver om men men vad gör man? Blev väldigt törstig nu om ni vill veta höhö.

Sitter och kollar runt på kläder som vanligt... Måste skaffa pengar haha gör ju slut på alla mina. Vill ha ett jobb, men inte så lätt att hitta ett jobb man gör efter skolan... Skulle vara bra att bara hitta något sidojobb som man kan ha så man får lite pengar iallafall, ska nog höra runt lite överallt om det finns nått man kan hitta på.


Nej nu ska jag gå och tigga nått att dricka från Max, han drack trotts allt upp min cola:(

Ha en skön fredagskväll^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0