Mitt hår är blont, oj jag är visst en fjortis då?

Allt detta om hår. Är ju som sagt sugen på att färga, men jag kommer väl som vanligt bara ångra mig då:(

vill typ verkligen ha den där rödaktiga men vet att såfort så ja en annan blondin så kommer jag bara tänka "åh hon är finare än mig". Vet inte varför jag gillar blont så mycket, tror det är för att jag har rätt så tjejig stil, och gillar söta och fina saker, kläder osv.

Blont är ju en väldigt "tjejig" färg som syns, och jag gillar att synas, fatta mig inte fel är inget jävla super ego men menar, känns som att om ja färgar håret så kommer jag hamna i skym undan och liksom inte synas typ. Men det skulle förstås vara rätt skönt ändå.

Är så trött på typ äckliga killar som håller på, massa tjejer som ger världens bitch blickar och typ "emos" som kallar en fjortis så fort man går förbi, asså seriöst det är helt sjukt, tänk att vårat samhälle typ är uppbyggt efter hårfärg?

Liksom det verkar som att det tydligen inte är okej att ha blont hår för då är man ett äckel som folk ska hata och så tror dem alla är lika dana?

Jag kansäga att jag är långt från fjortis i personligheten, Jag är inte en som håller på super hela tiden, jag röker inte, snusar inte ( okej gjorde förr ) Jag är absolut inte nån som ligger runt, har min söta älskling och vill aldrig ha någon annan!

Jag är inte uppkäftig mot andra, kaxar inte upp mig mot lärare eller är är dumt mot mina föräldrar, jag är faktist rent av en pojkflicka till personligheten som tydligen inte alls passar ihop med utseéndet.

Folk verkar nästan bli chockade när dem pratar med mig och inser att jag är snäll och försöker inte va "cool" eller nått sånt. Okej skrattar hela tiden det gör jag väl men vem gör inte det? Jag kanske tycker det mesta är roligt, men oj då är jag vist en fjortis om jag skrattar....

Tycker seriöst att samhället har blivit helt sjukt, som om jag skulle se nån med svart hår gå förbi skulle jag skrika emo efter den då eller? Nej det gör jag inte för jag är så funtad i skallen att jag fattar att man inte håller på så.

Men vist om fjortis är att ha långt blont hår, sminka sig och klä upp sig och göra sig fin så fine då är jag väl isåfall en fjortis och jag gillar att va det.

Vill bara att folk ska fatta att dem inte kan va så jävla respektlösa och hålla på ge blickar och viska saker och typ säga massa grejer efter en, och killar som ska säga att dem ska knulla en bakom min rygg? sjukt..

Aja nu har jag fått det sagt, så tänk på det, att inte döma någon efter utseéndet, vist det finns väl många som är riktiga fjortisar men inte alla så döm inte det första du gör när du ser någon med blont hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0