Hemma

Har precis kommit hem från en...intressant skoldag. Ska egentligen inte åka hem fören kl 9 idag, vi ska ha filmkväll med klassen, men seriöst känns som att mitt huvud ska dunka ur huvvet, gör väldigt ont, ska snart gå och slänga i mig en ipren.

Vi hade iaf Irl dagen idag. Då vi har fått lyssna på massa föreläsningar. Först var det någon som snacka om hur man kan få jobb inom musiken och massa såna grejer, gjorde mig faktist sjukt peppad att vilja kämpa som fan nu typ.

Sen lyssnade vi på försvarsmakten som snackade, Det var verkligen intressant, speciellt när en av soldaterna var värsta supersnyggingen hehe^^

Sen åt vi lunch med nån kyckling som var god. Sen efter det så lyssnade vi på försvarsmakten igen höhö, Vi kunde inte hållas oss borta från snyggingen;) Jag och Alice kom på smarta planer på hur vi skulle ta honom hahahahahaahaaXD

Iaf sen var de nån gubbe från skatteverket som prata, en liten gullig gubbe^^ Men alla jävla idioter babblade ju hela tiden. Fick damp typ, även om det är tråkigt så kan man väl fan hålla käften? Jävla orespektlösa folk hela bunten typ småungar.. Aja dem filmade oxå här är en länk:

http://www.nyhetskanalen.se/lokalt/vasteras

Fast den är inte så superintressant eftersom jag inte syns i bild höhöhö.

haha nu ska ja gå och slänga i en ipren och vänta på att Max kommer, men han kommer inte fören kl 8, bajshögen-.-

Aja Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0