Hollobollo

Sitter på multimedian, sitter och äter min goda kindermaxi<33 sen nån snuskcola till hahaha.

Jag jobbar för fullt, höhö nej då, känns inte riktigt som att jag kan jobba i skolan, får bli att jobba hemma istället, alltid lättare då

. Får se om det kanske blir en tripp hem till kära Eveline idag, eller om ja stannar hemma, får se vad ja orkar och inte orkar, beror på om Max ska komma på tisdag eller inte haha^^

Känns som att veckan é fullt planerad, mycket att göra, känns bra för då känns det som att veckan går dubbelt så fort. Sen blir det ju lov:')

Titta vilken fin bild ewe har lagt in på min dator som bakgrund hahahahaXD



sexyy höhö......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0