mat

Tjo sitter och äter mat, burkskinka och potatissallad haha, så gott^^ Nu är det slut på helg:( vilket betyder mer bloggande, vill bara va med min älskling på helgerna eftersom det bra är då vi träffas så då skiter jag i internet höhö.

Väntar på att mamma och pappa ska komma hem, dem har varit på kryssning men nu är det en olycka på vägen som blockar dem så dem kommer inte längre.

Skönt iallafall att det bara är en vecka kvar sen är det lov^^ Sen efter lovet så är det bara 6 veckar kvar tills jullovet och idag är det 61 dagar kvar till julafton höhö jag har koll.

Har inge kul att säga, har iaf fått in min säng nu och min nya garderob^^ Blev kanske lite trångt, men jag gillar det så tycker bara att det är mysigt. Måste köpa min byrå sen och sätta upp mina hyllor, sen måste ja köpa en lampa oxå kom jag på hehe.

aja skriver sen om ja hittar på nått kul att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0