Min säng

Tänker avsluta kvällen med att säga att min nya säng är asskön^^ stor och perfekt thihi.
Måste försöka sova ska upp halv 6:O men kommer väl inte bli nått problem med min säng;)

Imorgon ska ja köra lite fulisstil hehe, ska ha pappas väst till att börja med hahaha och den är ju inte direkt liten, storlek 50 hahaha men varm och skön iallafall sen nått linne och nån tröja från gina ooch jeansleggings till det. Kan ta ett kort imorgon om ja hinner brukar alltid skynda sönder mig till tåget haha.

Saknar min söta älskling, vill att han ska komma tillbaka hit till mig igen, åh älskar min pojke thihii<33 Han drog typ skittidigt idag, okej klockan va typ 3 men iaf, vill ha han bredvid mig nu:*

hehe men nu ska ja slå ner datan och smsa lite med sötis innan ja lägger mig, kan ju avsluta med en av de första bilderna jag gjorde på ps hahaha^^



tycker faktist inte den blev så dålig höhö
godnatt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0