Mos

Haha tänker göra ett lite gladare inlägg nu^^ Har settat och lekt med håret lite idag, har tänk på att jag nästan aldriiiig har uppsatt hår så jag tänkte nog köra på det imorgon. Gäller bara att sätta i löshåret på ett speciellt sett när man ska ha uppsatt för jag vill att det ska sitta högt upp. Så vi kör på det imorgon






När man får en sånhär färg när man färgar utväxten får ju en att verkligen att vilja färga nått annat. Usch känns som att det är dags att ta fram mitt silverschampo, det är för bra använder det typ aldrig men min vackra gula utväxt lyser typ så känns som att ja ska slänga i den. Måste typ vara superförsiktig med den, för inte ha i den längre än typ 3 min för då så blir håret grått.

Det är loreal expert silvershampo jag använder, och det funkar för bra, vågar inte använda den typ höhö^^



Det kosta typ 240-250kr nått sånt iallafall, finns hos frisörer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Nu finns det en tävling där du kan vinna ett presentkort på 200:- !

Klicka in här för att kolla:

http://kittyscloset.blogg.se/2010/october/tavling-200-presentkort-hos-runnsse.html#comment



Om du ser det här som spam du inte vill ha i din blogg så ber jag om ursäkt.

2010-10-19 @ 00:30:11
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0