Mos

Ewe är en ko! Haha nu sitter vi på svenskan, har aldrig gillat svenska men nu typ hatar jag det:S bajslärare och typ tusen läxor. Fast vi har urban nu iallafall så då är det inte så farligt.

Har lunch sen och det är typ natchos med tillbehör eller nått idag hahaXD sen har jag samhäll och......el-.-

Idag är det iallafall fredag:D är typ jätteglad på fredagar för då är man ledig och slipper skolan^^
Fast min så kallade "pojkvän" dissar mig idag-.- för han ska typ ut och festa med sin mamma?? vem festar med sin mamma liksom? höhö iallafall får väl hoppas att han kommer imorgon, vill egentligen inte det men han måste hjälpa mig med mitt rum så..


Iaf undra om man kanske ska köpa en god subway macka hem? skulle va gott, känns som fredagar när man äter subwaymackor höhö^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0