Mosi

Har inte mycket att säga, sitter och beställer massa grejor (kläder) hehe. Längtar till helgen för då kommer vi göra om hela mitt rum^^ ska bli röda tapeter och nytt golv och måla om det fula gröna vit, sen en ny dubbelsäng hehe, och 2 nya garderober, hoppas mitt rum blir mysigt ^^

Hoppas bara att Maxsötis vill hjälpa mig haha, annars kommer det nog inte bli så bra om jag gör det själv, fast han har ju inget val, han kan ju inte direkt ligga ute i sängen och sova medans jag jobbar haha, och eftersom han är snickare så tycker jag faktiskt att han kan hjälpa mig^^

Aa nu ska jag fortsätta kolla på ensam mamma söker, ni kan få titta på nån bild från i sommras på mig haha







Det handlar ju trotts allt om att bjuda på sig själv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0