Multimedia

Tjenatjena!

Har multimedia, min sista lektion men den varar i 3 timmar. Det verkar faktist som att vi kommer få en rätt rolig uppgift den här gången, göra en liten minifilm med massa olika vinklar, hoppas vi får göra det eller om vår lärare pratar sen ska vi göra nått annat haha, har ialalfall lite ideér som dykt upp i huvudet.

Är lite trött men tanke på att jag inte somnade fören typ 2 halv 3 inatt:( får ta igen det ikväll då.

Gud va sugen jag blev på min kinderchoklad som ligger i ewes väska haha, får nog hämta den sen när det blir rast^^

Nu tycker jag faktist att nån kan kommentera eftersom aldrig nån gör det, och säga vilken hårfärg jag borde färga till?

Är sugen på att ändra mitt hår som vanligt har haft samma för länge, så här är mina förslag: antingen rött, alltså vinrött tycker det ser skitsnyggt ut faktist. Eller så funderar jag på lite naturligare blont, typ mörkblont men ljusa slingor i. Säg nu vad ni tycker!





?



Kommentarer
Postat av: majs

hmm jag tycker du ska färga din riktiga hårfärg .. rödbrun typ :P som skyltdockan på gina

2010-10-18 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0