Onsdag

Hej hej! Nu sitter jag i skolan som vanligt, alice den tönten drog hem;) bara jag och ewe som måste vara kvar eftersom vi suger på matte, och säg nått vi inte suger på förutom typ eng? hahaXD

Idag så kanske det blir västerås igen, det visar sig om dem andra har lust att åka dit eller inte, jag måste iallafall köpa hårfärg.

Min färg jag ska ha finns fan inte på ett ända jävla ställe inne i västerås, det ända stället det finns på är typ maxi? haha. Anväder ialalfall depend blondering och det är nog den bästa hårfärg jag testat. Jag har haft blont hår fram och tillbaka ända sedan jag gick i 5an alltså när jag var 11- 12 år. Så jag har ganska stor erfarenhet av vilka man ska skippa och vilka som är bra. Kan ge några exempel:

Den här är depend blondering och den är den bästa blonderingen jag testat. Håret blir inte alls lika gult som det annars brukar bli, och det är väldigt mycket medel i en förpackning så jag behöver bara en
( har annars 2 eftersom jag har så tjockt hår.)
Sedan finns oxå den här mod ultra blond, den är oxå väldigt bra, har använt den hela tiden innan depend kom, den finns oxå i förpackning med silverschampo i. Men depend är fortfarande lite bättre.
Sen finns oxå den här Schwarszkopfs blondering, tycker verkligen att den är dålig, har testat den några gånger och mitt hår blir bara gult av det, okej den kanske fungerar på andra ( jag är trots allt rödhårig egentligen så jag har väl svårare pigment att färga ifrån) Men jag tycker den suger iallafall haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0