Sängen

Ligger i sängen nu, tittar runt i mitt rum, har bara 2 väggar kvar yeay:D

det har ju inte alls tagit tusen år, men om man inte haft tid så är det ju så och det var massa grejer jag skulle göra innan man kunde sätta upp tapeterna. Så vi ska sätta upp resten imorgon och hoppas det blir klart då:D

Sen vet jag inte om det var på onsdag eller nått som vi ska dra iväg till västerås och köpa min nya garderob, byrolåda och hyllor. sen typ massa inredningsgrejer med.

Åh längtar efter att få inreda rummet precis som jag vill ^^

Kan passa på att lägga upp en "dagen outfit" syns inte så mycket men bättre en inget alls.



Måste nog seriöst ladda min kamera haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0