Söndag

Ännu en söndag, tycker verkligen inte att det känns som söndag, kanske för att man inte var med max på fredagen? var nog så.. iallafall snart så ska jag börja göra kladdkaka^^<3 älskar det höhö, så det blir lite mys med det.

 sen blir det väl att måla klart det sista ikväll och börja tapetsera imorgon, tog vist lite längre tid än jag trodde att göra allt:S

 Sitter och beställer lite julgrejer till mitt rum haha ( ja jag vet, nu beställer jag igen som vanligt), mamma är en pyntgalning vid jul och vårat hus ser typ ut som tomtens julverkstad haha. Men tror jag har ärft det efter henne, för jag gillar att pynta och mitt rum kommer ju ha röda tapeter nu så det kommer bli jättemysigt att pynta rummet då^^

 Har inget mer att säga ska börja baka nu, fast kanske ska äta först, jag är hungrig, får se höhö hörs senare^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0